Brev:
Holdbarhed på mælk
21. oktober 2012
Alder:
3 mdr.
Holdbarhed på mælk
Hej Helen
Jeg har set meget forskellige angivelser og håber du kan hjælpe med et klart svar.
1. hvad er holdbarhed af udmalket mælk opbevaret ved stuetemperatur? F.eks til brug senere på natten.
2. Hvad er holdbarhed af modermælkserstatning (blandet med vand) ved stuetemperatur - hvis barnet f.eks ikke er sultent alligevel, så man bruger det senere (hvor indholdet stadig er rent) . Eller hvis det kun tager noget af flasken men er mere sulten 30-60 min senere.
På forhånd tak